Powered By Blogger

duminică, 24 februarie 2013

Oameni din Maramures,Romania,Europa

                Maramures tara veche cu oameni fara pereche !

Mascat la Poienile Izei

Traditii populare la Poienile Izei

Viflaim la Poienile Izei

Rapsozi populari maramureseni
Botiza

Botiza

Viflaim la Botiza

Barbat din satul Sarbi,comuna Budesti

Fete din Botiza

Femeie din Botiza

Tineri din Botiza

Traditii de Craciun la Botiza

Copii din Budesti

Botiza

Un urmas al lui Pintea Viteazul din satul Ciocotis,comuna Cernesti

Rapsozi populari maramureseni la Mara

Barbat din Poiana Botizii

Viflaim la Botiza

Muzicanti la Botiza

Surori din Botiza

Alai traditional la Surdesti

Baiat din Surdesti

Fete din Surdesti

Tineri din Surdesti
Udatoriul de la Surdesti


Muzicanti la Surdesti

Dansatori la Surdesti
Copii din Budesti

Oameni la poarta maramureseana din Budesti

Femeie din satul Breb

La Breb
Barbati din Botiza

Fete din Botiza

Tinere fete din Botiza

Mandra din Botiza

Pentru mandra din Botiza de trei ori am trecut Iza ...

Batrana din Botiza

Bunica si nepotul din Botiza

Socacite la Botiza

Femeie in costum popular traditional din Maramures

Traditii populare si la Baia Mare
Nunta traditionala la Budesti

Femei in varsta din Budesti

Maramureseni din Budesti

Un comentariu:

  1. Am văzut o postare despre Dr. DAWN pe această pagină de Facebook, cum a ajutat oamenii să-și refacă căsnicia și relația ruptă, l-am contactat pe Whatsapp pentru că am avut aceeași problemă cu soțul meu, m-a lăsat cu cei 2 copii ai noștri și m-a dorit să depun acte de divorț. L-am contactat pe Dr. DAWN și i-am explicat totul și mi-a promis că va restabili pacea și fericirea în căsnicia mea,
    Nu știu cum a făcut-o, dar soțul meu s-a întors și mi-a cerut iertare, suntem împreună în ultimele 4 luni și mă tratează cu grijă și dragoste,
    Sunt atât de fericit să împărtășesc această mărturie tuturor celor de aici, contactați-l dacă aveți provocări în viață, cu siguranță vă va ajuta: el este Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere