Powered By Blogger

duminică, 24 mai 2015

La Photo Romania Festival-2015,Cluj-Napoca,Transilvania,Romania,Europa

Am participat si eu la Photo Romania Festival editia 2015.Festivalul este organizat la Cluj-Napoca si in orase sau zone apropiate (Turda,Muntii Apuseni,etc.).Programul din cadrul festivalului il puteti gasi pe internet.Impresionant este faptul ca au loc evenimente in multe locatii clujene.Asta arata ca organizatorii au o mare capacitate manageriala.Dupa cateva editii au si o mare experienta organizatorica !

Pentru mine punctul de interes l-a reprezentat expozitia de fotografie "Muzica Lemnului" a maestrului Mihai Moiceanu.Asta pentru ca maestrului i se potriveste atat de bine eticheta "SUNT DIFERIT".Este un artist fotograf cu o mare experienta,care a batut cu pasul si cu aparatul foto toata Romania,pe care a surprins-o intr-o viziune "DIFERITA",mai ales in proiectul fotografic desfasurat in Maramures si Bucovina si prezentat in aceasta expozitie.

Fotografia cu baciu' Nicolae Pitis din Lapusul Romanesc,om din tezaurul uman viu al UNESCO, imi aduce aminte de Maramuresul meu drag.

Prelegerea maestrului Mihai Moiceanu ne-a fascinat cu atat mai mult cu cat a prilejuit si proiectia filmului "Lumea de Aproape" realizat si difuzat de catre TVR,despre acest proiect fotografic.

Iata si cea mai expresiva fotografie de la Photo Romania Festival 2015,realizata de Mihai Moiceanu in Bucovina.

Impreuna cu maestrul Mihai Moiceanu ne-am adus aminte ca am participat la un workshop de fotografie de natura si peisaj desfasurat in Cheile Turzii din cadrul Photo Romania Festival 2014.Acolo am avut ocazia sa invat multe cunostinte de la acest mare maestru fotograf.

Si acum mai multe despre Photo Romania Festival 2015.In perioada 15-24 mai 2015 s-au desfasurat expozitii,workshop-uri,expuneri,proiectii si chiar concerte.

Am vazut print-uri de mari dimensiuni...

...si expozitii interesante.Vedeti aici o fotografie reprezentant satul Rimetea de la poalele muntilor Coltii Trascaului si Piatra Secuiului,un peisaj de toamna din cadrul expozitiei "Romania din Colt in Colt" realizata de Sebastian Vasiu.

Mi-au placut...

...si acestea,pe langa multe alte fotografii.In final vreau sa va prezint cateva fotografii pe care le-am imortalizat la acest festival:

Foto 1 - "Lumina din lumina" foto Ilie Tudorel 2015.

Foto 2 - "Incursiune in lumea reala" foto Ilie Tudorel 2015.

Foto 3 - "Calea spre fotografiile cu povesti" foto Ilie Tudorel 2015.La ora la care postez eu acest album de fotografie pe blog mai sunt cateva ore pana la terminarea Photo Romania Festival 2015.

Copyright Ilie Tudorel 2015.All rights reserved.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu