Powered By Blogger

vineri, 11 septembrie 2015

Biserica Densus in lumina diminetii-judetul Hunedoara,The Densus Church in the morning light-Hunedoara County,Romania,Europe

Biserica de la Densus este un loc unic in Tara Hategului si in Romania. L-am surprins in fotografiile mele intr-o dimineata de vara,cand aura sa de mister era accentuata de rasaritul soarelui. Lumina aurie a diminetii dadea edificiului un aspect de templu solar ancestral.

Despre Biserica Densus am scris pe larg in postarea precedenta de pe blogul meu.Va las sa admirati frumusetea invaluita in lumina a acestei biserici stravechi.








Soarele se ridica incet deasupra liniei orizontului.













Biserica Densus este un loc in care fotografii specializati in fotografia de arhitectura au ocazia sa fotografieze un subiect atat antic cat si medieval, atat rafinat cat si arhaic dar mai ales unic prin eclectismul sau.O aura de mistere si enigme da o nota specifica acestui loc care pare un taram uitat de timp si incarcat de istorie.

Nu voi putea uita aceasta dimineata petrecuta la Biserica Densus scaldata in soarele diminetii. Aduc tributul meu soarelui, pe care si stramosii nostri l-au divinizat in urma cu mii de ani.

Acest album de fotografie este dedicat "Anului International al Luminii - 2015".

Copyright Ilie Tudorel 2015. All rights reserved.

2 comentarii: